Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-29T19:46:40+03:00
sensul obisnuit: atunci cand ti-e foarte somn si casti,cand ai o boala ce iti provoaca displazia mandibulei  sau cand se face un control

ex: Madalin a ramas cu gura cascata atunci cand doctorul i-a cerut acest lucru.

sensul neobijnuit: cand a ramas mut de mirare, de surprindere

ex: Profesorul a ramas cu gura cascata atunci cand a vazut ce stie elev

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T19:51:39+03:00
Am ramas cu gura cascata

sens obisnuit: adica ai o problema sau ti-e foarte somn si casti

Am cascat din cauza somnului ce m-a cuprins

sens neobisnuit: atunci cand ramai mirat de un lucru

Am ramas mirat de cate lucruri poate face intr-un timp atat de scurt.
1 5 1