Precizeaza functiile sinctactice ale cuvintelor din strofa a doua:ti,larg,zidind,mereu,de argint.

Apoi,ti-a aratat niste ferestre larg deschise
Prin care sa alergi cu tot cu vise
-
Din rasarit in asfintit zidind
Mereu o alta parte de argint

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T18:55:49+03:00
Ti-Complement indirect
larg-Atribut adjectival
zidind -Verb la gerunziu ,vern nepredicativ si nepersonal
mereu-Complement circumstantial de timp
de argint-Atribut substantival cu prepozitie
1 5 1
2014-08-29T18:57:26+03:00
Ti= complement indirect
larg=complement circumstantial de mod
zidind= complement circumstantial de mod.
mereu=complement circumstantial de timp
de argint= atribut substantival prepozitional.