Precizeaza valoarea morfologica a cuvantului "o" din versul "o cauti si te cauta mereu"; alcatuieste apoi 4 enunturi in care "o" sa fie pe rand,articol nehotarat,numerar cardinal,verb auxiliar,interjectie.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T18:26:34+03:00
O este pronume personal in Acuzativ

Am cumpărat o carte. (ART. Nehot.)
Tu ai o geaca si doua perechi de pantofi la tine. (Num. Card)
O sa merg la mare. (Vb. Aux)
O, ce frumoasa e! (Intersecția)

3 3 3
2014-08-29T18:35:03+03:00
O este pronume personal
Am cules o para.
O pasare s-a asezat pe steasina casei.
O sa-mi serbez ziua la Disneyland.
O, ce rochie frumoasa ai!