Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-29T18:23:47+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T18:25:31+03:00
La ora pranzului cand soarele este in mijlocul cerului si razele lui cad perpendicularpe elev . 
pe scurt la ora 12. 
 


Multumesc mult!!
pentru putin
Ora de vara sau de iarna?
Nu scrie!
Daca elevul sta cu fata catre soare, atunci are umbra cea mai mica in momentul in care soareke este in punctul cardinal SUD. Poate fi aproximativ 12 sau 13 finctie de ora de vara sau de iarna. Elevul din emisfera sudica trebuie sa fie cu fata spre Nord. Problema e cu cel de la ecuator!