Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T18:26:32+03:00
Aceasta sintagma exprima o fractiune de secunda surprinsa de autor,transpunand stelele nemiscate in continua lor miscare.
Sau:
Este iarna si frig , de aceea se spune ca stelele par inghetate.
2014-08-29T18:30:07+03:00
Teoretic vorbind stelele nu pot fi inghetate .Ele emana ocaldura de 3000-10000de grade celsius dar Cand e foarte frig afara si totul e inghetat ,t-i se pare ca stelele sunt si ele nemiscate si zgribulite