Răspunsuri

2014-08-29T17:33:09+03:00
Pai din numarul pe care il vrei scazi 1,adica 1.899
ca altfel dacă vroiai doar numere nu si cifre aveai cu 10 nr mai putine (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9)
de la 0 la 1900
cauta pe net
iti da tuate nr
Mersi!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T17:34:04+03:00
(1900-0)+1= 1900+1= 1901 ( nr de la 0 la 1900)
1901-1=1900(nr mai mici de 1900)

Dacă vreți luați-o babes
*babeste (pe degete)
Nu m-au invatat, dar bine ca stii tu...
siiiiimpluuuuuu!!
Mersi!