Folosind toate cifrele de pe baloane , scrie:

cel mai mic numar natural _ _ _ _ _

cel mai mare numar natural _ _ _ _ _

cel mai mic numar avand cifra unitatilor 4 _ _ _ _ _

cel mai mare numar avand cifra zeccilor 1 _ _ _ _ _

Va rog!

2
Care sunt cifrele de pe baloane?
1 , 1, 2, 0 , 4
scrie si cifrele de pe baloane
Am uitat scuzatima!
Nu -i nimic !

Răspunsuri

2014-08-29T17:25:28+03:00
10124 (cel mai mic)
42110(cel mai mare)
10124(cel mai mic cu cifra Unităților 4)
42110 ( cel mai mare cu cifra zecilor 1)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T17:27:51+03:00
Cel mai mic numar natural: 10.124
cel mai mare numar natural: 42.110
cel mai mic numar avand cifra unitatilor 4: 10.124
cel mai mare numar avand cifra zeccilor 1:42.110

2 5 2