Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-29T16:58:42+03:00
La un magazin sunt 328 de ladite cu banane , 151 ladite cu piersici si 423 ladite cu ananas.
 Cate ladite cu fructe sunt in total?  
             
                                                Rezolvare:
   Cate ladite cu fructe sunt in total?
                                       328+(151+423)=328+574=902(ladite cu fructe)
                                          Raspuns:902 ladite cu fructe

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T17:02:28+03:00
La un magazin sunt 328 de plusulete. A doua zi s-au adus 151 de papusi si 423 de masinute. Cate jucarii sunt in total?
328 + ( 151 + 423) = 328 + 574 = 902 jucarii