Scrie numereele de patru cifre distincte care se pot forma cu ajutorul cifrelor 1 , 3, 0, si care au la mii cifra 1.Spune numerele pare.Va rog!

2
Nu vorbim doar de numerele pare sau nu este prea clara problema?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T16:20:01+03:00
1013,1031,1103,1130,1301
Mersi!
pare nu este decat1130
ok!
mai este si 1310 daca tot le-au scris si pe cele impare.
2014-08-29T16:29:46+03:00
1130 si 1310 sunt numerele de 4 cifre cu 1 la mii si pare.
1 5 1