Răspunsuri

2014-08-29T15:40:03+03:00
Maria are 800 centi. Claudia are cu 125 centi mai putin ca prietena ei, Maria, Cati bani au cele doua fete impreuna? 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T15:43:09+03:00
Mama cumparase 800 de caise. Iar tata cumparase tot 800 caise,iar bunica lua 125 din caisele tatalui . Cate caise au mai ramas?   

Rezolvare: 800+(800-125)=800+675=1475 caise .Au mai ramas 1475 caise impreuna ale mamei si tatalui . 

Sper sa te ajute !! 
e aceeasi problema care o am si eu si asa este 152
Uite ca la mine scrie 125
ai vazut !!
La mine scrie 152
ok :))))