Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T15:14:27+03:00
Conjunctiile coordonatoare leaga fie propozitii fie parti de propozitie de acelasi fel. 
Conjunctiile subordonatoare leaga parti de vorbire si propozitii diferite. 
1 5 1
2014-08-29T15:42:33+03:00
Conjunctiile suboronatoare exprima raportul de subordonare inrtre doa propozitii diferite.
Conjunctiile coordonatoare exprima raportul de coordonare intre doua propozitii/parti de vorbire e acelasi fel