Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T14:38:40+03:00
Arhaismele =cuvinte vechi :* sper ca te-am ajutat :* :)

Arhaisme=grupurile de cuvinte sau cuvintele vechi care aparțin lb. romane din trecut și care astazi nu mai sunt folosite. Exemple: Hatman=boier comandant al ostii Armaș=boier administrator Vornic=mare administrator la curtea imparateasca
2014-08-29T14:38:54+03:00
Arhaismele sunt cuvinte vechi din vocabularul limbii romane