Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T14:18:42+03:00
Paza buna.....trece........primejdia rea.
Cine....munceste........la tinerete,......are........la batranete.
Apa......trece......,pietrele......raman.........
Paza buna.....trece........primejdia rea.
Cine....munceste........la tinerete,......are........la batranete.
Apa......trece......,pietrele......raman....... asa e Petrw !!
2014-08-29T14:19:21+03:00

Faza buna trece primejdia rea.
Cine aduna la tinerete are la batranete ;)
Apa trece , pietrele raman.

2 4 2