Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T13:42:18+03:00
5·x+17·x=x·(5+17)=x·22
6·a-18·b=6·(a-3b)
3·a+18·b-12·c=3·(a+6b-4c)

x+y+z=17
5x+5y+5z=13x+13y+13z-1313⇔5·(x+y+z)=13·(x+y+z)-1313⇒13-5=7·(x+y+z)=1313⇒
7x+7y+7z=1313
882-3·(7x+7y+7z)=?
882-3·1313=882-3939=-3057

2 4 2
2014-08-29T13:43:55+03:00
5x+17x=xx(5+17)=xx22
6a-18b=6x(a-3b)
3a+18b-12c=3x(a+6b-4c)

2.x+y+z=17
5x+5y+5z=5x1785
13x+13y+13z-1313=13x17-1313=1092
882-3x7x17=