Răspunsuri

2014-08-29T13:03:54+03:00
72 = 2³ × 3²
108 =  2² × 3³

cmmdc = 2² × 3²
Alti divizori comuni:
2² × 3
2 × 3²


2 × 3
3
2
1



si 2x3, si 1
Corect Wiky ! Multumeac
cU PLACERE
Cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-29T13:06:18+03:00
72=2³*3²
108=2²*3³

Divizorii lui  72 =1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 12, 18, 24, 36, 72
Divizorii lui 108=1, 2, 3, 4, 6, 9, 12, 18, 27, 36, 54, 108

Divizorii comuni sunt =1, 2, 3, 4, 6, 9, 12, 18, 24, 36.
1 5 1