Un brazilian consuma 7 cesti de cafea solubila pe an un englez consuma de 36 de ori mai multa cafea solubila decat un brazilian ,in timp ce un canadian numai de 32 de ori mai mult .Un spaniol consuma de 3 ori mai putina cafea solubila decat un englez ,in francez cu 60 de cesti mai putin decat un spaniol ,un german de 2 ori mai putin decat un francez ,iar un american o sesime din cat consuma un englez .Aflati:
a)Cata cafea solubila consuma un englez pe an?
b)Cata cafea solubila consuma un canadian intr-un an ?
c)Cata cafea consuma un spaniol?
d)Calculeaza direct ,cata cafea consuma un spaniol!
e)Cata cafea solubila consuma un francez ?
f)Cata cafea solubila consuma un german ?
g)Cat consuma un american ?
h)De cate ori consuma mai multa cafea solubila un spaniol decat un german ?
I)Scrie intr-un singur exercitiu cata cafea consuma un francez ?
Ajuttttttooooooooooorrrrrrrrrrrrr

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T13:06:15+03:00
A)36x7=252
b)32x7=224
c)252/3=84
d)36x7/3=84
e)84-60=24
f)24/2=12
g)1/6x252=42
h)84/12=7
i)36x7/3-60=24
2 4 2
2014-08-29T13:12:10+03:00
A)7*36=252 cani de cafea englez
b)7*32=224
c)252:3=84 spaniol
d)84 cani de cafea
e)84-60=24 francez
f)24:2=12 german
g)252:6=42 american
h)84:12=7 ori
l)84-60=24
1 5 1