1. a) Determinati multimea divizorilor numarului 75. b) Determinati1. a) Determinati multimea divizorilor numarului 75.
b) Determinati multimea multiplilor lui 20, mai mici decat 150.
2. Stabiliti valoarea de adevar:
a) Ф ∈ N b) {1,2,3} ⊆/ ( adica nu este inclus) N c) N* ⊂ {1,2,3...2011}
3. Determinati elementele multimii A= {x ∈ N|(x + 2) ... (trei puncte drepte) 5,x=ab (cu bara)}
4. Determinati suma elementelor multimii {x ∈ N|1 < x ≤
 2^{100} }

2

Răspunsuri

2014-08-29T13:03:32+03:00
D₇₅={1,3,5,15,25,75}
M₂₀={0,20,40,60,80,100,120,140}
2. a) F
b) F
c)F

Atat am stiut... sper ca te-am ajutat

16 4 16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T13:05:44+03:00
D75∈(1;3;5;15;25;75)
Multiplii sunt 0;20,40;60;80;100,120;140
a-fals
b-fals
c-fals (este invers nr incluse in N)
4.x∈(2;3;4;5;... 2^{100}-1)
la trei nu am inteles sarcina
15 4 15
Acolo e -1 ?
este minus 1 adica scadere ... asa cred :D
da ase e
din 2 la 100 scazi 1
2 la 99