Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T12:40:27+03:00
A) M7={56, 63, 70, 77}
b) M7={21, 28, 35, 42}
c) M2={14, 28, 42, 56} ( și ai lui 2 si ai lui 7)
A) M7={56, 63, 70, 77}
b) M7={21, 28, 35, 42}
c) M2={14, 28, 42, 56} ( și ai lui 2 si ai lui 7)
Dar ai zis același lucru...
daa da-mi cerere
2014-08-29T12:41:48+03:00
Multipli lui7 mai mari de 50 sunt:8,9,10,11......
cuprinsi intre 20 si 45:sunt:3,4,5,6
multipli si a lui2 sunt:2,4,6,8,10.....

hey da-mi cerer
hey da-mi cerere
Aria unui triunghi dreptunghic ABC,cu m(<A)=90de grade,este 924cm patrati iar AB=33cm.Aflati sin(<B),rotunjit la doua zecimale.