Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T23:28:44+03:00
Sirul dat are termenii de pe locurile pare (adica al doilea, al patrulea, al saselea, etc...) de forma 24+14·k.

Deoarece 2012 =24+14·142, rezulta ca 2012 este termen al sirului dat.
1 5 1
2014-08-28T23:34:02+03:00
2012 ar trebui sa fie scris sub forma:
2012=12+2+12+2+12+..+2+12
Deci 2012 ar trebui sa fie multiplu de 14 sau mai mic cu 12 sau 2 decat un multiplu de 14.
Cel mai apropiat multiplu al lui 14 de 2012 este 14*144=2016 
2016 este un numar care apartine cu siguranta sirului
2016-12=2004
2016-2=2014
Deci 2012 nu apartine sirului.