dar unde ?
da refresh paginii
scuze dar nu inteleg ce ai scris
nici eu nu te inteleg..asa se rezolva exercitiul, e pentru nivelul tau, consider...
sunt in clasa a 4 a eu nu m-am referit ca nu inteleg cum ai rezolvat oricum nu am inteles nici asta dar eu te-am intrebat ce inseamna ,,da refresh paginii ,,

Răspunsuri

2014-08-28T21:53:28+03:00
m+n=12     ⇒n=12-m
 m+p= 14    
⇒p=14-m
   m+r=16  
⇒r=16-m
  m+s=18    
⇒s=18-m
 n+p+r+s=44
⇒12-m+14-m+16-m+18-m=44
-4m+60=44
60-44=4m
16=4m
m=16:4
m=4.

n=12-4=8
p=14-4=10
r=16-4=12
s=18-4=14
multumesc
rawan nu am invatat cu - in fata dar oricum mi-ai fost de ajutor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T22:37:48+03:00