Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T20:45:05+03:00
X-salariul

1/4 din x=  1/4 * x=  x/4 -pt intretinere

x-x/4= (4x-x)/4=  3x/4 -restul

2/5 din x= 2/5 * x= 2x/5 -pt plata facturii

3x/4- 2x/5= (15x -8x)/20= 7x/20 -noul rest

7x/20=630

x=20*630/7

x=20*90

x=1800
2014-08-28T20:47:52+03:00
 2/5 din 630=2*630/5=252
630+252=882
1/4 din 882=1*882/4=220,5
Salariul angajatului: 882+220,5=1102,5