Scrie o compunere ,de 10-15 randuri , in care sa-ti exprimi opinia despre mesajul transmis sau despre o semnificatie a textului citata (Mihai Eminescu , Numai poetul) , sustine prin doua argumente distincte.

Va rogg!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-28T20:35:46+03:00
Poetul isi vindeca starea sa prin versuri, caci ele sunt o regasire,si fiecare autor transmite in felul sau propriu, viziunea asupra universului, fiind la fel ca un realizator al frumosului
acesta este mesajul poeziei!

compunerea:
in poezia Numai poetul,mihai eminescu isi vindeca starea sa melancolica,prin versuri,caci in ele regaseste linistea si pacea sufleteasca.Eminescu tansmite cititorului viziunea asupra universului,in felul sau propriu,eminescian,acesta comparand-use cu u realizator al frumosului.Ne destainuie simtirile sale,sentimentele si trairile intense,exprimate prin versuri care au puterea de a decodifica tainele lumii,prin puterea gandirii sale infinite.Aceste ganduri,el le transcrie pe hartie,realizand o capodopera,si atingand o culme a artei!
87 4 87
2014-08-28T20:40:11+03:00
Opinia mea este ca poetul e unic in felul lui .Dintr-un milion de oameni poetul se evidentiaza prin gandirea si rationamentul lui. El priveste cu alti ochi lumea si da drumul imaginatiei infinite .Sunt de acord, ca si in poezie ca poetul trece peste nemarginirea timpului.Poate nu in mod fizic ,ci prin persoana sa sufleteasca si prin poeziile lui care ne raman noua ,urmasilor lui.Poetii se inteleg intre ei ,deoarece au aceiasi gandire deplasata.Ca si in poezie mai pot afirma faptul ca poetii au o intrecere a lor pe care doar ei o inteleg(acest lucru reiese din versurile "Unde pasari ca el Se-ntrec in cantari")
48 3 48