Completeaza dupa model: capsuna, capsuni, capsunele. mar ----------------------------------------------------------- caisa---------------------------------------------------------- piersica ----------------------------------------------------------.

2
Mar meri merisoare caisa caisi caisele piersica piersici piersicute

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T16:35:28+03:00
Mar, mere, merisoare. 
caisa, caise, caisoare. 
piersica, piersici, piersicuta. 
2014-08-28T16:35:37+03:00
Mar mere merele
caisa caisi caisele
piersica piersici piersicile