Răspunsuri

2014-08-28T16:27:41+03:00
Comparatia cheia ruginata ca frunza trecutului meu mort inseamna ca trecutul autorului nu se mai poate schimba si e atat de vechi incat a ruginit ca ca o cheie lasat in broasca usii timp de decenii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T18:52:17+03:00
Secventa citata ne prezinta prin intermediul comparatie ' cheie ruginita ca o frunza a trecutului meu mort' se refera la faptul ca poetul compara amintirile trecutului cu o frunza ruginie care ii reaminteste mereu ca trecutul ramane in trecut, dar isi va pune amprenta asupra prezentului si asupre deciziilor viitoare. De asemenea, cheia reprezinta un simbol prin care se accentueaza faptul ca amintirile trebuiesc uitate si nu trebuie sa folosim cheia pentru a incerca sa le deschidem.
8 3 8