Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T16:19:08+03:00
Paiiiii...cuvantul SCOALA ne inspira:
1.BUCURIE (momentele din pauzaa)
2.EMOTII (in tmpul testelor)
3.TRISTETE (cand nu inveti si iei o nota mica!!!!!!)
SPER CA TE.AM AJUTAT!!!!!

3 4 3
2014-08-28T16:32:45+03:00
Pai eu atat ti pot spune despre ,,scoala,, atat am gasit sper ca tu sa pui raspunsul meu ca cel mai bun mersii oricum !!

1.BUCURIE (momentele din pauzaa)
2.EMOTII (in tmpul testelor)
3.TRISTETE (cand nu inveti si iei o nota mica!!!!! 
Sper sa iti fie de folos si cred ca atat pot spune despre ,,scoala.
2 1 2