Răspunsuri

2014-08-28T16:05:02+03:00
Se gaseste numitorul comun

in acest caz e 6. deci prima fractie se amplifica cu 3 si a doua cu 2.

vom avea

3/6+10/6. Au acelasi numitor, deci se poate scrie sub aceeasi linie de fractie

=13/6
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T16:06:08+03:00
Aduci la acelasi numitor. Calculezi cel mai mic multiplu comun al numitorilor.

Ai 2 si 3. cel mai mic multiplu este 6.
 \frac{1}{2}  +  \frac{5}{3} = \frac{3*1+2*5}{6} = \frac{13}{6}

1 5 1