Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-28T15:47:56+03:00
A+b+c=97338
b=a+1785
c=a+7485

a+a+1785+a+7485=97338
3a+9270=97338
3a=97338-9270
3a=88068
a=29356

b=a+1785
b=29356+1785
b=31141

c=a+7485
c=29356+7485
c=36841

Verificare : 29356+31141+36841=97338
3 5 3
2014-08-28T15:57:38+03:00
A + b + c = 97338
b - a = 1785
c - a = 7485
a   ____/
b   ____/___+1785
c   ____/____/____+ 7485
b = a + 1785
c = a + 7485
a + a + 1785 + a + 7485 = 97338
3a = 97338 - 1785 - 7485
3a = 88068
a = 88068/3
a = 29356
b = 29356 + 1785
b = 31141
c = 29356 + 7485 
c = 36841
Proba : 29356 + 31141 + 36841 = 97338
 
1 5 1