Răspunsuri

2014-08-28T15:43:22+03:00
P = nr cazuri favorabile/ nr cazuri posibile. 

cazuri favorabile = 4  ( fete cu nr 4,3,2,1) 
cazuri posibile = 6 ( zarul are 6 fete) 

p = 4/6= 2/3. 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T15:44:38+03:00
Un zar are 6 fete

sunt doar 4 posibilitati sa cada o fata cu un nr de puncte maimic sau egal cu 4 (adica 1,2,3,4)
P= nr cazuri favorabile/nr cazuri posibile

P=4/6 Simplificam prin 2
P=2/3
1 5 1