Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T15:39:02+03:00
Notez cu a numarul fetelor si cu b numarul baietilor
a+b=26

26-2-3=21 elevi raman
unde acum a=2b

2b+b=21
3b=21
b=21:3
b=7 baieti
si fete: a =2*7
a=14 fete

inainte erau 14+2=16 fete
7+3=10 baieti
verificare:

16+10=26 elevi
scadem doua fete , raman 16-2 = 14 fete
pleaca 3 baieti , vor fi 10-3 = 7 baieti

acum nr fetelor este dublul baietilor. Deci erau  16 fete si 10 baieti
2014-08-28T16:03:39+03:00
26 elevi - 2 fete - 3 baieti = (fete : 2 baieti)
f   _______________/+2
b  ________/ +3
26 - 2 - 3 = 21 
21 / 3 = 7 baieti raman dupa ce pleaca 3
7 + 3 = 10 baieti initial
7 + 7 = 14 fete raman dupa ce pleaca 2
14 + 2 = 16 fete initial