Răspunsuri

2014-08-28T15:29:37+03:00
Perimetrul triunghiului lateral este 3 x a, unde a este latura

3a=24
a=24:3
a=8

Latura triunghiului echilateral este de 8 cm

Perimetrul patratului este 4b - cu b am notat latura
4b=24
b=24:4
b=6

Raportul din latura patratului si a triunghiului este 6/8. Simplificam prin 2=3/4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T15:37:07+03:00
PΔ=3l
24=3l ⇒ lΔ= 24: 3 ⇒ lΔ=8cm. 

P patrat = 4l 
24=4l⇒l patrat = 24:4 ⇒ l patrat = 6cm. 

R = 6/8 = 3   
               4 
1 5 1