Transcrieti , din versurile de mai jos doua metafore si doua inversiuni .
Cand aripa timpului isi va astern suflarea
peste inserarea vremelnicei frumuseti ,
cand te vei mistui pe rugul regretelor
cautand justificari ,
lasa-ti gandurile sa coboare
in gara rece a trecutului
si sa spele cu lacrimi
vestigiile de cristal
ale crudei noastre iubiri !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T15:40:41+03:00
Metafore : aripa timpului,  gara trecutului. 

inversiuni :  vremelnicei frumuseti,  inserarea vremelnicei
3 5 3
2014-08-29T00:10:55+03:00
Metafore:
 aripa timpului isi va astern suflarea 
gara rece a trecutului

inversiuni
 inserarea vremelnicei 
ale crudei noastre iubiri 
6 3 6