Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T15:22:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2023-202/900=
1821/900 - simplificam prin 3=
607/300
2014-08-28T15:26:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2,02(3)= \frac{2023-202}{900} = \frac{1821}{900}
Simplificam prin 3
Fractia este  \frac{607}{300}