Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T15:19:44+03:00
 Trebuie sa mergem sa culegem o vie mostenita. ( substantiv) 
  Musca nu mai era vie dupa toate chinurile prin care a trecut.( adjectiv)  
 
Ador luna mai, atunci mananc cirese din copacul din curtea din spate. ( substantiv) 
  Mai vrei sa fim prieteni? (adverb de mod)

Pomii erau desi, aveau multe flori. (adjectiv)
Desi ma superi mereu,  tu ramai prietenul meu. (conjunctie subordonatoare) 
11 4 11
:D
Dar imi poti spune valorile morfologice e ro
Te rog*
da, am editat raspunsul
Multumesc
2014-08-28T15:26:28+03:00
Papusa nu este vie.
Andreea ar fii trebuit sa vie la masa.

In mai este ziua pritenei mele.
Mai stam putin si plecam

Desi e toamna, tot cald e.
Banii nu sunt desi.

2 2 2