Răspunsuri

2014-08-28T15:13:37+03:00
Aplic formula:

1+2+....+n =  \frac{n*(n+1)}{2}

In cazul de fata n = 10

Suma 1+2+3+4+.......+10  =  \frac{10*11}{2} = 55

55 : 5 = 11 rest 0

Da , se imparte la 5 (este multiplu de 5)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T15:14:37+03:00
1 + 2 + 3 + 4 + .....+ 10 = (1 + 10) * 10/2 = 11 * 5 = 55
55 = 5 SI 11
55 SE DIVIDE LA 5
mersi
cum ai facut sa iti dea +....+10
am verificat si e gresit
trebuia sa iti dea 5.050