O echipa de handbal este formata din sapte jucatori, cu media de varsta de 23 ani.În timpul unui meci,un jucator s-a accidentat si a parasit terenul.Media varstei jucatorilor ramasi pe teren este de 22 ani.Ce varsta are jucatorul accidentat?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T18:03:14+02:00
A,b,c,d,e,f,g = varsta jucatorilor ; din care g = varsta jucatorul accidentat
(a+b+c+d+e+f+g): 7 = 23 
a+b+c+d+e+f+g = 161 (7 * 23)
si ni se mai spune ca : (a+b+c+d+e+f):6 = 22 => a+b+c+d+e+f = 132 (6*22)
scazand cele doua sume vom afla cati ani avea al 7-lea jucator :
g = 161-132
g= 29
1 5 1
2014-02-11T18:16:32+02:00