Răspunsuri

2014-08-28T14:00:33+03:00
X-cat costa un pix
y-cat costa o carte
z-cat costa un caiet

x+y=10
y+z=9
x+z=5

2x+2y+2z=10+9+5

2(x+y+z)=24

x+y+z=12

z=12-10
z=2 lei costa un caiet

x=12-9
x=3 lei costa un pix

y=12-5
y=7 lei costa o carte
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-28T14:03:50+03:00
X=pix
y=carte
z=caiet

x+y=10
y+z=9
z+x=5  adunam cele trei relatii si obtinem 
______
2x+2y+2z=24 acum dam factor comun pe 2 si rezulta 

2(x+y+z)=24
x+y+z=12

x=12-10
x=2 costa un pix

y=12-9
y=3 lei costa o carte

z=12-5
z=7 lei costa un caiet

1 5 1