1) alcatuieste un enunt in care verbul a fii sa aiba valoare auxiliara.

2) in secventa 'ia uite, frate'' exista:

a) un diftong si un hiat
b) doi diftongi si un hiat
c) doi diftongi
d) doua hiaturi

3) construieste un enunt in care sa folosesti un adjectiv derivat de la cuvantul frate.

2

Răspunsuri

2014-08-28T12:43:51+03:00
As fi fost ieri la mare,dar era frig.
c)doi diftongi
Noi impartim mancarea frateste.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T12:45:36+03:00
1) Maria este frumoasa si desteapta.
2)c)
3)Iubirea frateasca nimeni nu o va distruge.
Sper ca te'am fost de ajutor!

2 5 2