Răspunsuri

2014-08-28T12:37:15+03:00
A) 83 : 17 = 4 rest 15
b) Este un numar par.
c) 7x -12 = 23 
   7x = 23 +12
   7x = 35
   x = 35 : 7
   x = 5
d) 47 dl + 0,123 dal = ... l
    47 dl = 4,7 l
    0,123 dal = 1,23 l 
    4,7 l + 1,23 l =  5,93 l 
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T12:48:12+03:00
83:17= 4 rest 15

suma a doua numere impare este un numar par

7x-12=23

7x=23+12
7x=35

x=35/7=5

47dl= 4,7l
0,123dal= 1,23 l

4,7+1,23= 5,93l
1 5 1