Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T12:22:21+03:00
Cred s-a nu uiti mancarea,s-a nu mergi la drum cu hainele murdare si s-ati ei haine de schimb daca pleci undeva de parte (ex: mare,munte,in concediu) sperrr ca te-am fost de folos :)
2014-08-28T12:24:21+03:00
In Belgia se spune ca e bine sa arunci un pantof vechi dupa cel care pleaca de acasa,pentru ca norocul sa'i iasa in cale!
In Irlanda se spune ca aduce ghinion sa pornesti la rum cu o bicicleta rosie,o cravata sau un ceas desteptator!
Atat am gasit , sper ca te'am ajutat!

2 5 2