Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T12:02:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Probabilitatea=nr cazurilor favorabile/nr cazurilor posibile

nr cazurilor posibile:12
nr cazurilor favorabile: 1

p=1/12
Mersi...ma gandeam eu ca asa,dar am vrut sa-ti cer parerea.
MERITI SA FI MODERATOR
;) cu placere si mersi :D
2014-08-28T12:03:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P= nr caz favorabil/nr caz posibil
nr caz posibil:{1,2,3,4,5,6}* 2= 12
nr caz favorabil: {4}

P=1/12
1 5 1