Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-28T11:59:57+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T12:02:56+03:00
Spre ex avem adjectivul frumos , verbul poate fi a infrumuseta 
eu infrumutesez
tu infrumutesezi
el infrumuteseaza
noi infrumutesam
voi infrumutesati
ei infrumuteseaza
Majoritate adjectivelo trasformate in verb li se adaoga prefix
frumos-a infrumutesa->prefixul in    
bun-a inbuna -prefixul in 
etc