Alcatuieste o compunere de 5-7 randuri in care sa-ti exprimi opinia in legatura cu ideea ca un cititor poate fi atat de incantat de o carte, incat sa considere lectura ei drept cea mai pretioasa experienta a vietii sale.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T17:55:20+02:00
S-a deschis. O altă viața , un alt trai , alte ființe. Există 3 lumi în care poți să trăiești mai multe vieți : -lumea mea : trăiești până când vreau eu ; 
-lumea ta : până când zice Dumnezeu;
-lumea cărților: trăiești pentru totdeauna.
Atunci când citesc viața mea , cea reală, este paralelă cu tot ceea ce mă mai ține în viață, ca un fel de perfuzii cu atâtea cuvinte așezate în ordine: de ochi,inimă,suflet. Iubesc să mă scufund în adânc , să visez cu ochii deschiși, să simt mirosul de praf ruginit de atâta carte moartă și vie în același timp . Din ce am citit am învățat cum să fiu în viață, ea m-a învățat adevărul ,cartea,  dar și fantezia , nu poți să trăiești fără să nu citești un cuvânt care să îți ducă sufletul în cel mai viu vis , de aceea doar să citesc sunt în stare . Textele ei, mă doare sufletul că doar așa le pot zice , când ele fac totul pentru tine , pot fii cea mai prețioasă experiență a vieții tale . S-a închis . 
13 3 13
in primul rand sunt prea multe randuri, ceea ce eu am cerut doar 5-7, nu mai mult... si in al doilea rand, nu stiu, pur si simplu nu prea se refera la legatura cu ideea ca un cititor poate fi atat de incantat de o carte..vreau mai dezvoltat...nu stiu cum sa-ti explic...
oricum, e buna ...tu ai spus mai mult la modul general...
Păi mai dezvoltat trebuie mai multe rânduri, atunci scrie și tu ce simți când citești , acum altceva nu am.
prin ''dezvoltat'' ma refeream sa treci direct la subiect si de acolo incepi sa dezvolti....
oricum...o mai scurtez eu si mai adaug si cu cuvintele mele...
2014-02-11T18:24:30+02:00
Este joi.Am navigat pe internet si m-am plictisit.Merg la biblioteca si aleg o carte "Lecturile copilariei".Ma uit la cuprins,plictisit,apoi aleg o poveste "Povestea unui om lenes' , dupa I. Creanga.    O mai recitesc odata si imi dau seama ca navigand pe internet o sa ajung ca omul din poveste. Continui sa citesc si alte povesti si ma consider mult mai util.  Deci lectura este cea mai pretioasa deoarece iti dezvolta gandirea,imaginatia,vocabularul, etc...
mdaa...inceputul e cam ciudat, dar e bunisoara.. (y)
Se scrie ”o dată ” .