Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T11:33:20+03:00
 1) a) 5x+5y+5z= 5(x+y+z)=  5*17= 85

b)13x+13y+13z -1313=13(x+y+z -101)= 13*(17-101)= 13* (-84)=  -1092

c) 882 -3*(7x+7y+7z)= 882 -3*7(x+y+z)= 882 -21*17=  882-357= 525
2014-08-28T11:49:12+03:00
 1) a) 5x+5y+5z= 5(x+y+z)=  5*17= 85

b)13x+13y+13z -1313=13(x+y+z -101)= 13*(17-101)= 13* (-84)=  -1092

c) 882 -3*(7x+7y+7z)= 882 -3*7(x+y+z)= 882 -21*17=  882-357= 525  Atat am gasit ! :* Sper sa te ajute !! 
1 5 1