Răspunsuri

2014-08-28T17:42:38+03:00
Plecam de la formula m·a=F
100a=1100=> a= 11 m/s²
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T18:52:56+03:00
Masa  m = 100 Kg
Acceleratia gravitationala ≈ 10 m/s²
Forta gravitationala G = m*g  = 100 * 10 = 1000 N

Forta   F = 1100 N
Forta rezultanta  R = F - G = 1100 - 1000 = 100 N 
Acceleratia  a = ? 

Folosim formula  lui Newton:

F[N] = m[Kg] × a [m/s²]

=> a = F / m = R / m = 100 / 100 = 1 m / s²



 
Forta F aplicata in sus asupra corpului, anuleaza greutatea acestuia si ce ramane produce acceleratia. F=G+ma. De aici a=(F-G)/m=(1100-1000)/100=1m/secunda la patrat! Succes!
Sau aplicam teoria cunoscuta: suma fortelor aplicate asupra unui corp este egala cu masa ori acceleratia! F-G=ma. Deci a=(F-G)/m=1m/s la patrat! Succes!
Bcz, ai dreptate. imi pare rau ca ai gresit.
imi pare rau ca am gresit.