Răspunsuri

2014-08-28T11:29:27+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T21:49:13+03:00
Maimutele erau niste copii care isi manifestau bucuria fata de viata prin gingasii si mici joculete nastrusnice pe care le faceau uitand de originea si problemele familiei.De asemenea, acesti copialsi incercau sa ii aduca fericirea pe chipul mamei lor prin dragalasenia specifica varstei.Dau dovada de o curiozitate innascuta incercand sa afle despre cine este 'batranul de la luna' o expresie folosita in acel popor.
1 5 1