Răspunsuri

2014-08-28T09:09:59+03:00
A=b+308
a=8b+35
b+308=8b+35
7b=273
b=39
a=347
Suma a trei numere naturale este 243.Impartind primul numar la al treilea obtinem catul 12 si restul 7,iar impartind al doilea numar LA al treilea obtinem catul 5 si restul 2 .Determinati cele trei numere
a=12c+7
b=5c+2
a+b+c=12c+7+5c+2+c=18c+9=243
18c=234
c=13
b=67
a=163
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-28T09:27:49+03:00
Primul nr= x
al doilea  numar=8x+35
8x+35-x=308
7x+35=308
7x=273
x=39(primul nr)
39x8+35=347(al doilea nr)
DA
Alta sa va pun
La cealalta intrebare ti-am dat raspunsul la asta
Arati ca numarul 9 × (5 +10 +15+.......+200):41este patrat perfect
9*5*(40*41/2)/41
45*20*41/41
45*20=900=30 la puterea a doua deci nr e patrat perfect