Explica in 3-5 randuri tema comuna celor doua texte (tema comuna este legata de Marea Moarta).

2
pai unde sant textele?
sau vreik sati povestesc despre marea Moarta
Textul A: O.Goga Mare Moarta Text B : Articolul Marea Moarta , in Reader's Digest, Descoperiti minunile lumii
ok

Răspunsuri

2014-08-27T22:32:14+03:00
Marea Moarta este cea mai sarata mare din lume.Datorita salinitatii sale in ea nu poate supravietui nici o vietate.Si pasarile o ocolesc in zbor.Este situata la cea mai joasa altitudine de uscat la -417 m .Ea este in mare pericol .In 30 de ani ani ea s-a evaporat o treime lasand tarmuri uscate si sarate in urma.
Nu inteleg cum ai explicat tema comuna dar mersi oricum :D
nu prea este vreo tema comuna:un text este stiintific iar unul poetic poate doar faptul ca nu exista viata in ea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T22:42:31+03:00
 Conform titlurilor, continuturile celor doua texte se definesc prin substantivul propriu  Marea Moartă. Insa unghiurile din care se priveste acest meleag sunt total diferite, contrazicandu-se reciproc o data tehnica cu una apartinatoare liricului, una fantastica.  Cei doi autori aleg sa discute pe aceasta tema, cu o dezbatere relativ coincidenta, dar fireasca intrucat toate datele fac referire la acest loc. 
2 5 2