Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T19:09:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Probabilitatea=nr cazurilor avorabile/nr cazurilor posibile

p= 10/30=1/3
Multumesc, you're the best ! :D
n-ai pentru ce ;) si mersi :D
:D
2014-08-27T19:10:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 p = nr cazuri favorabile/ nr cazuri posibile. 

cazuri favorabile 10 
cazuri posibile 10+15+5 = 30

p=10/30 ⇒p=1/3