Răspunsuri

2014-08-27T17:45:53+03:00
Povestea a ajuns prea departe - Nominativ
Am citit o poveste cu printese - Acuzativ
Povestii ii lipseste ceva -Dativ 
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-27T17:46:15+03:00
Povestea este extrem de interesanta.-caz nominativ
Bunica imi spune o poveste-caz acuzativ
Personajele povestii au luat viata!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters