Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-27T17:32:56+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

Din zaisument formezi cuvantul

entuziasm

2014-08-28T00:09:31+03:00